ראשי| תנאי שימוש

תנאי שימוש

זכויות יוצרים ורישיון מוגבל

אלא אם צוין אחרת באתרים, באתרים ובכל התכנים והחומרים האחרים באתרים, לרבות, ללא הגבלה, הלוגו וכל העיצובים, הטקסט, הגרפיקה, התמונות, המידע, הנתונים, התוכנות, קבצי הקול, הקבצים האחרים והמבחר. וסידורם (יחד, "חומרי האתר") הם הקניין שלנו או של בעלי הרישיונות או המשתמשים שלו ומוגנים על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים. מוענק לך רישיון מוגבל, שאינו בר רישיון משנה, לגשת לאתרים ולהשתמש בהם ולהעתיק באופן אלקטרוני, (למעט במקומות אסורים ללא רישיון) ולהדפיס לעותק מודפס חלקים של חומרי האתר לשימושך האינפורמטיבי, הלא מסחרי והאישי בלבד. רישיון כזה כפוף לתנאי אתר אלה ואינו כולל:

כל מכירה חוזרת או שימוש מסחרי באתרים או בחומרי האתר שבהם;

איסוף ושימוש בכל רשימות מוצרים, תמונות או תיאורים;

הפצה, ביצוע פומבי או הצגה פומבית של חומרי אתר כלשהם;

שינוי או עשיית שימושים נגזרים כלשהם באתרים ובחומרי האתר, או בכל חלק מהם;

שימוש בכל כריית נתונים, רובוטים או שיטות דומות לאיסוף או מיצוי נתונים;

הורדה (מלבד אחסון הדף) של כל חלק מהאתרים, מחומרי האתר או כל מידע הכלול בהם, למעט המותר במפורש באתרים;

כל שימוש באתרים או בחומרי האתר שלא למטרה המיועדת להם. כל שימוש באתר או בחומרי האתר למעט האישור המפורש כאן, ללא אישור מראש ובכתב מאתנו, אסור בהחלט ויגרום לביטול הרישיון שניתן כאן. שימוש בלתי מורשה כזה עשוי גם להפר את החוקים החלים לרבות, ללא הגבלה, חוקי זכויות יוצרים וסימנים מסחריים ותקנות וחוקים רלוונטיים לתקשורת. אלא אם כן צוין במפורש בזאת, שום דבר בתנאי אתר אלה לא יתפרש כמקנה רישיון כלשהו לזכויות קניין רוחני, בין אם בהסרה, במשתמע או בכל דרך אחרת. רישיון זה ניתן לביטול בכל עת.

חזור על מדיניות הפרות

אימצנו מדיניות של סיום, בנסיבות מתאימות ולפי שיקול דעתנו הבלעדי, מנויים או בעלי חשבונות הנחשבים כמפרים חוזרים. כמו כן, אנו רשאים, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להגביל את הגישה לאתרים ו/או להפסיק את חשבונותיהם של משתמשים אשר מפרים זכויות קניין רוחני כלשהן של אחרים, בין אם מדובר בהפרה חוזרת ובין אם לאו.

תלונות על זכויות יוצרים

אם אתה סבור שמשהו באתר מפר זכויות יוצרים כלשהן שבבעלותך או בשליטתך, אתה רשאי להגיש הודעה על הפרה כזו לסוכן הייעודי שלנו כמפורט להלן.

כמו כן, עליך לשים לב שאם אתה מציג מצג שווא מהותי בהודעתך שהחומר או הפעילות מפרים זכויות יוצרים, תהיה אחראי לכל הנזק, לרבות עלויות ושכר טרחת עורכי דין, שייגרמו לנו או למפר לכאורה כתוצאה מהסתמכותנו. על מצג שווא כזה בהסרה או השבתה של גישה לחומר או לפעילות שנטען כי הם מפרים.

אנו עשויים למסור הודעה על טענה של הפרת זכויות יוצרים למשתמשים שלנו באמצעות הודעה כללית באתרים, דואר אלקטרוני לכתובת דוא"ל של משתמש ברשומות שלנו, או על ידי תקשורת בכתב שנשלחה בדואר מהשורה הראשונה לכתובת משתמש בכתובת שלנו. רשומות.

היפר-קישורים

מוענקת לך זכות מוגבלת, לא בלעדית ליצור היפר-קישור טקסט לאתרים למטרות לא מסחריות, בתנאי שקישור כזה אינו מציג אותנו או כל אחד מהמוצרים והשירותים שלו באופן שקרי, מטעה, משפיל או משמיץ בדרך אחרת וסופק בהמשך. שהאתר המקשר אינו מכיל חומר למבוגרים או לא חוקי או כל חומר פוגעני, מטריד או מעורר התנגדות אחרת. זכות מוגבלת זו ניתנת לביטול בכל עת. אינך רשאי להשתמש בלוגו או גרפיקה קניינית אחרת שלנו כדי לקשר לאתרים ללא אישור מפורש בכתב מאיתנו. כמו כן, אינך רשאי להשתמש, למסגר או להשתמש בטכניקות מסגור כדי לצרף כל סימן מסחרי, לוגו או מידע קנייני אחר, לרבות התמונות שנמצאו באתרים, התוכן של כל טקסט או הפריסה/עיצוב של כל דף או טופס הכלולים בדף. באתרים ללא הסכמתנו המפורשת בכתב. למעט כפי שצוין לעיל, אין לך כל זכות או רישיון במשתמע, בהסרה או בכל דרך אחרת בפטנט, סימן מסחרי, זכויות יוצרים או זכות קניינית כלשהי שלנו או של צד שלישי כלשהו.

תוכן צד שלישי

אנו עשויים לספק או לאפשר תוכן של צד שלישי באתרים ויכולים לספק או לאפשר קישורים לדפי אינטרנט ולתכנים של צדדים שלישיים (ביחד "תוכן צד שלישי") כשירות למתעניינים במידע זה. אין לנו מעקב או שליטה כלשהי בתוכן של צד שלישי או באתרי אינטרנט של צד שלישי. איננו תומכים או מאמצים כל תוכן של צד שלישי ואינו יכולים להבטיח כל דיוק או שלמותו. איננו מייצגים או מתחייבים לדיוק של כל מידע הכלול בו ואינו מתחייבים לעדכן או לסקור כל תוכן של צד שלישי. משתמשים משתמשים בתוכן צד שלישי כזה הכלול בו על אחריותם בלבד. ביקורות על מוצרים והערות המתפרסמות באתרים הן אך ורק דעתו של המשתמש המפרסם ביקורות או הערות כאלה, ואיננו תומכים או מאשרים ביקורות או הערות כאלה.

פרסומות ומבצעים; מוצרים ושירותים של צד שלישי

אנו עשויים להפעיל או לאפשר פרסומות ומבצעים של צדדים שלישיים באתרים או עשויים לספק או לאפשר בדרך אחרת מידע על או קישורים למוצרים או שירותים של צד שלישי באתרים. העסקאות או ההתכתבויות העסקיות שלך עם, או ההשתתפות במבצעים של צדדים שלישיים כאלה, וכל התנאים, התניות, התחייבויות או מצגים הקשורים לעסקאות או מבצעים כאלה, הינם אך ורק בינך לבין צד שלישי כזה.

Copyright © 2024 Desigualbags.