ראשי| מדיניות החזרות, החלפות והחזרים

מדיניות החזרות, החלפות והחזרים

מהי מדיניות ההחזרה שלך?

אנו מקבלים פריטים לא שחוקים, לא מכובסים וללא שינוי שנרכשו ישירות מחנות האינטרנט שלנו, המתקבלים על ידינו תוך 30 יום מתאריך ההזמנה שלך.


מהם פריטי מכירה סופית?

אנו מתמחרים פריטים במבצע כה גדול לתקופת מבצע מוגבלת ומציינים "כל המכירות סופיות - אין החזרות" בדף פרטי המוצר.


מה לגבי ההחזר שלי?

אם נקבל את ההחזר שלך תוך 30 יום מתאריך ההזמנה שלך, אתה יכול לבחור לקבל את ההחזר שלך, בניכוי כל דמי המשלוח המקוריים, לשיטת התשלום המקורית שלך או כזיכוי בחנות. על מנת שתקבל את ההחזר בחזרה לשיטת התשלום המקורית שלך, עלינו לקבל את הפריטים שלך בתוך 30 יום מתאריך ההזמנה שלך. לאחר שנקבל את הפריטים שלך, המתן לנו 7-10 ימי עבודה כדי לעבד את ההחזר שלך. אין לך חשבון? השתמש באותה כתובת אימייל שבה השתמשת לביצוע הרכישה המקורית שלך כדי ליצור חשבון. אנא עיין בתנאי המכירה שלנו לקבלת מידע נוסף על אשראי חנות, כולל פרטים והגבלות. אם שילמת באמצעות PayPal, ההחזר שלך יוחזר לחשבון PayPal שלך. אם שילמת באמצעות כרטיס אשראי או חיוב, ההחזר שלך יוחזר לכרטיסך. הזמן שייקח להחזר ההחזר שלך לחשבון הבנק, חשבון PayPal או כרטיס האשראי שלך ישתנה. שים לב שההחזר שלך יופיע כזיכוי בודד עבור כל פריט שהוחזר, כך שאתה עשוי לראות זיכויים מרובים בפירוט כרטיס האשראי/בנק/PayPal שלך אם אתה מחזיר פריטים מרובים. ההחזרים מעובדים בהתבסס על חיובי הפריט והמס הרלוונטיים. אנחנו לא מחזירים את דמי המשלוח המקוריים.


איך אני מחזיר פריט?

ניתן להחזיר פריטים שלא נלבשו, לא שטופים ולא השתנו, אין בעיה. שים לב שעלינו לקבל את הפריטים שלך במחסן שלנו בתוך 30 יום מתאריך ההזמנה שלך.


האם אתם מציעים החלפות?

אם תרצה לבצע החלפה, התחל בהחזרה ושלח את הפריטים שלך בחזרה אלינו. בחר את שיטת החזר האשראי בחנות אם תרצה להמתין לעיבוד ההחזרה שלך ולמתן זיכוי לפני ביצוע הזמנה חדשה. אם אתה חושש שהפריט שלך עלול להימכר, בחר את ההחזר לשיטת התשלום המקורית שלך ובצע את ההזמנה החדשה שלך מיד. לאחר שנקבל את הפריטים שלך, המתן לנו 7-10 ימי עבודה כדי שנעבד את ההחזר שלך. בשל המלאי המשתנה ללא הרף, איננו יכולים להבטיח זמינות פריטים.


האם אתה מחזיר את דמי המשלוח המקוריים?

ההחזרים מעובדים בהתבסס על חיובי הפריט והמס הרלוונטיים. אנחנו לא מחזירים כל דמי משלוח מקוריים.



Copyright © 2024 Desigualbags.